Jamstvo i servis
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.
Jamstvo
Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
-
isporuka robe koja nije naručena
-
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
-
ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 15 (petnaest) dana od primitka na adresu dostave. Web shop frigo.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 15 (petnaest) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismenim putem. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Trgovina sa inozemnim kupcima
WEB SHOP APLIKACIJA FRIGO&CO d.o.o. NIJE NAMIJENJENA INOZEMNIM KUPCIMA, PA STOGA CIJENE PROIZVODA NEĆE BITI IZRAŽENE U STRANOJ VALUTI
Informacije o proizvodu
FRIGO&CO d.o.o. pridržava pravo izmjene i poboljšanja ovdje prikazanih proizvoda. Molimo, imajte na umu da se izmjene na proizvodima i promjene njihove dostupnosti mogu vršiti u bilo koje doba i bez najave. Pridržavamo pravo na nehotične pogreške kod unosa podataka.