1. Koji su načini plaćanja u web trgovini?

Putem webshopa možete platiti na tri načina: kreditnim karticama jednokratno i obročno do 36 rata bez kamata, e-bankarstvom i gotovinom prilikom preuzimanja. Cijene istaknute na webu vrijede i za jednokratno i za obročno plaćanje.

2. Jesu li cijene u trgovinama iste kao na webshopu?

​​​​​​Cijene na webu nisu nužno iste kao cijene u trgovinama. Webshop može imati cijene i popuste namijenjene isključivo web kupcima.

3. Mogu li napraviti narudžbu, a da platim kada mi paket stigne doma?

Možete, prilikom kreiranja narudžbe odaberete način plaćanja ‘Gotovinom prilikom pouzeća’. To se odnosi na način plaćanja gdje vi dostavljaču plaćate paket gotovinom kada Vam stigne na adresu dostave.

4. Mogu li naknadno zatražiti R1 račun?

R1 račun kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi.

5. Mogu li promijeniti narudžbu?

Za sve promijene narudžbe, bilo da su vezane uz adresu dostave ili proizvode, možete nas kontaktirati putem naše mail adrese podrska@frigo.hr ili frigo@frigo.hr ili telefonskog broja +385 42 240 980.

6. Mogu li naručiti telefonom ili e-mailom?

Ukoliko nemate vremena svoju narudžbu sami obaviti putem naše Internet trgovine, pružamo vam mogućnost telefonskog naručivanja na + 385 42 240 980  ili e-mailom na frigo@frigo.hr.

Kako bi zaštitili vaše podatke, plaćanje karticom kod telefonske ili e-mail narudžbe nije moguće.

7. Mogu li kupiti proizvode u web shopu i preuzeti ih u trgovini?

Proizvode kupljene u web shopu možete sami preuzeti u odabranoj poslovnici ako je navedeni proizvod dostupan u toj poslovnici.

8. Stigao mi je proizvod, ali ne i račun?

Račun ćete dobiti u digitalnom obliku putem email-a kojeg ste naveli na narudžbi, a ukoliko ga niste dobili možete zatražiti prijepis istoga putem naše mail adrese podrska@frigo.hr ili frigo@frigo.hr ili telefonskog broja +385 42 240 980.

9. Kupio/la sam proizvod, no nije mi ovjeren jamstveni list?

U većini slučajeva jamstveni list nalazi se unutar kutije zapakiranog proizvoda i ovjeravanje jamstvenog lista podrazumijevalo bi otvaranje kutije, zbog čega ne bismo mogli jamčiti da Vam je isporučen originalno zapakirani proizvod. Račun je jamstvo da ste proizvod kupili kod nas, a ukoliko ga niste dobili, javite nam se i poslat ćemo Vam ga mailom i/ili poštom.

1. Koji je rok isporuke za proizvode?

Za proizvode koje imamo na zalihi, rok isporuke je 3-10 radnih dana, ovisno o adresi dostave. U ponudi imamo i proizvode koje nemamo na zalihi i moramo ih naručiti od dobavljača, a rok isporuke ovisi o njima. Za rok isporuke takvih proizvoda nas kontaktirajte.

2. Što uključuje dostava?

Dostava podrazumijeva dostavljanje proizvoda do ulaznih vrata objekta. Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Unos u kuću i stan nije uključen u cijenu dostave. 

3. Isporučuje li proizvode na otoke?

Isporuke vršimo na većinu hrvatskih otoka. Vrijeme dostave ovisi o rasporedu dostave po otocima.

1. Kako mogu vratiti robu kupljenu u web shopu i koji je rok za povrat?

Robu kupljenu u web shopu možete vratiti na adresu našeg web shop skladišta. Molimo vas da nam na mail podrska@frigo.hr ili frigo@frigo.hr pošaljete ispunjeni OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.
Ugovor možete otkazati u roku od 14 radnih dana od dana kada ste primili proizvod. Proizvod trebate vratiti o svom trošku, u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži.
Prilikom povrata robe molimo vas ispunite i priložite obrazac za povrat koji ste dobili s robom.
Povrat novca za vraćeni proizvod dobit ćete u roku 14 radnih dana od zaprimanja robe na naše skladište web shopa.

1. Koja je procedura u slučaju reklamacije naručenih proizvoda?

Ako proizvod ima oštećenja obratite nam se putem email-a s fotografijama oštećenih dijelova i opisom kvara. S povjerenjem ćemo Vašu reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Prilikom dostave robe kupac je dužan pregledati robu, te provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi. Kupac nije dužan preuzeti robu s fizičkim oštećenjem. U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže...) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.

Ukoliko je oštećenje skriveno, nakon reklamacije dobavljaču i odobravanja od strane dobavljača uređaj ćemo zamijeniti za novi.

1. Moram li se registrirati kako bih napravio/la narudžbu?

Za kupnju na našoj stranici ne morate se registrirati, ali registracijom ćete si olakšati kupnju i prvi ćete biti obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama. Vaše podatke nećemo nigdje dijeliti.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Kontaktirajte nas! 042 240 980 ili frigo@frigo.hr